Bestyrelsesmøde 16/06-2022 - Referat
Referent: Matilde
Fremmødte: LeeAnn, Iben, Fie, Mikkel, Matilde, Hanehøj, Malthe, Anders, Sebastian, Flach, Shun, Casper
Afbud: Stefan
Udeblevede:
Dagsorden
- Formalia
- Valg af referent Matilde
- Valg af ordstyrer Iben
- Godkendelse af referat fra sidst: JA!!
- Siden Sidst
- Opfølgning på beslutninger taget på sidste møde
- Ingen beslutninger at følge op på (andet end action items).
- Action items
- Se den opdaterede liste i bunden af referatet.
- Beslutninger siden sidste møde
- Ingen beslutninger siden sidste møde.
- Arrangementer
- H.K.D.F.Ø.P.E.A.A
- Vi har ikke lavet ølregnskab…
- Arrangementet gik godt
- Der var god opbakning til oprydning
- DIKU revy after-bar
- Kæmpe success
- Vi fik ikke solgt helt så meget som vi havde forventet, men det giver nok sig selv når folk er så stive når de ankommer
- Til gengæld var oprydningen lort, der var omkring 7 der havde meldt sig på, og kun 4 dukkede op
- Vi skal lige være bedre til at lukke tilmeldingen, og sørge for at det er den ansvarlige der siger om baren kan lade sig gøre eller ej
- Ikke druk arrangement
- Der var ikke særlig mange der dukkede op
- Det var ærgeligt at det blev lagt oveni andre arrangementer, og i en periode/weekend hvor der sker rigtig meget
- Der var ting der ikke var blevet sat ordentlig ind i lokalet, man skal huske at snakke med nogle af dem med rkg adgang
- Måske PR var lidt low, det var ærgeligt
- Fremover (til alle events) husk mere PR og en save-the-date
- Galla
- Mega fedt arrangement
- Stefan og Matilde skal ordne regnskab
- Kommende Arrangementer
- Eksamensfrebar
- Casper er ansvarlig
- Der er blevet skrevet ud mht baren (juhu)
- Lageret er fint
- Så vi er klar, hvis folk skriver sig på vagter
- Casper skal sige til hvis han har brug for hjælp
- 2. Nar
- Casper, Malthe, Fie og Mikkel er ansvarlige
- Det går godt, der mangler bare at folk melder sig til
- Vi skal have en (symbolsk) egenbetaling så man er lidt mere sikker på at folk melder sig til
- Arrangementet er som udgangspunkt kun for dem der skal være tutorer
- Instituttet ser helst at turen kun er for tutorer
- Det ville give mening at turen skal betales af instituttet
- Beslutning Der bliver ikke givet nogen penge til 2. Nar (før i stiden har det altid kunne fungere med egenbetaling)
- RKG kan gå i dialog med instituttet hvis der er behov for økonomisk støtte, men som udgangspunkt støttet vi med hjælp og arbejdskraft og kærlighed (som det normalt er)
- Generelle events?
- Der er snart et smadderarrangement (i sommerferien, måske uge 28 eller 29)
- Der er også snart et andet sommerarrangement
- Hvis folk har lyst til at flytte deres arrangement til efteråret er det fint, fordi vi har så mange events
- folk er gode <3
- Vi tager de næste arrangementer til 2. møde
- 2. møde
- Matilde står for brunch delen
- Stefan står for at lave en dagsorden, som resten af bestyrelsen så kan godkende
- Flach er nu stand in referant
- gennerel diskussion om kriterier for medlemsskab.
- Vi drikker for punktskål og spiser mad.
- DIKUBar
- Vi skal købe låse - Lee eller Hane står for det
- Vedtægter
- De er ikke blevet uploadet endnu
- Regnskab
- Stefan er her ikke, så det bliver næste gang
- Moms
- Ikke noget videre at sige lige nu
- Rollebeskrivelse
- Fie og Iben har ikke taget den videre endnu, det sker snarest
- Lokaleoplæring status
- Iben har været god og koordineret lokaleoplæring
- Vi skal finde nye lokaleansvarlige på 2. møde (undtagen for Casper, som bliver i DK)
- Status på sponsorat ansøgninger
- Stefan er her ikke så vi finder ud af mere på næste møde
- SCIENCEPuljen
- KU Trivselspulje
- RKG medlemskaber
- Vi indkræver kontingent i forbindelse med 2. møde
- Folk der ikke har betalt bliver smidt ud (så vi får ryddet lidt op)
- Vi tager diskussionen op på 2. møde
- Vi skal have gang i flere store foreningsarrangementer, fordi det skal være sygt fedt at være med (især hvis folk lægger mange kræfter i DIKUbar)
- Stefan har kontakt til REKOM, så vi kan holde en RKG appreciation bar fest (hvor ingen skal rydde op)
- Det kunne være rart med et overblik over hvem der rent faktisk er med til at arrangere DIKUbar, fester, ture osv
- Det skal være nemmere at hive fat i dem der ikke deltagere, så de kan blive inddraget
- Vi kunne lave en liste over folk der er oplært i DIKUbar (og hvad de er oplært i), så det er nemmer at få folk oplært, og få fat i folk til barerne
- Vi skal have badges til dikubaren, og vi får måske nogle t-shirts snart? og vi skal have præmier for alt muligt i baren. og vi skal have spejderbælter, som man kan få duelighedsmærker på
- Næste møde
- Tirsdag den 9 august kl 17:00 (vi skal have Aperol Spritz i solen bagefter - Matilde køber ind. Vi skal også spille spikeball - Iben fikser det)
- Indkomne punkter
- Der er ingen indkomne punkter.
- Evt.
- Dårlig traction på FB
- Det kunne være fedt med en platform der ikke er facebook
- Det er både en god og dårlig ide
- Mange platforme gør folk forvirrede
- Først og fremmest for internt i RKG
- Kunne Discord eller Slack bruges
- Indtil videre kunne man også bare lige sige til medlemmer at de skal slå notifikationer til for RKG gruppen
- Lukketpunkt
Action items
- [ ] Hane og Mikkel skal skrive wiki om 1. Nar
- [ ] Lee skal sørge for at Tour de Frebar arrangørerne får skrevet en wiki
- [ ] Stefan kontakter tutorkoordinatorne mht. kuadag og intromiddag (inden næste bestyrelsesmøde)
- [ ] Stefan skal uploade de rigtige vedtægter
- [ ] Fiben er tovholdere på at vi får rykket på rollebeskrivelsen
- [ ] Stefan skal søge om penge til lydudstyr og kroketsæt
- [ ] Stefan og Fiben står for at fikse faktura fra Tour de Frebar
- [ ] Shun, Lee og Matilde skal sørge for at der bliver lavet ølregnskab for HKDFØPEAA
- [ ] Stefan skal lave dagsorden til 2. møde (med hjælp fra venner)
- [ ] Lee og Hane står for at der bliver købt kodelåse til køleskabene
- [ ] Stefan skal følge op på REKOM (og hverve nogen til at hjælpe sig)