Dagsorden
- Formalia
- Valg af referent Fie
- Valg af ordstyrer Kröll
- Godkendelse af referat fra sidst Ja
- Status på overdragelse af bestyrelse
- Bank Gider ikke lytte til os, Sciencerådet prøver. Vi prøver at skrive til Jyske Bank
- Siden Sidst
- Beslutninger siden sidste møde Friis lånte soundboks. Kroll lånte sne-kanon til Cafeen?
- RKGården Udlæg til GetAPlace - 2 pladser (east). Bastian overførte 4000 kr.
0. Eval af arrangementer - Silent Disco Gik godt, headsets gik ikke ud under festen. Lukkede 2. Maks 60 på en gang, men er 30 stykker til sidst.PR gik ud i god tid, hvilket fik mange til.
0. Bario Kart Lå ikke så godt med eksamner og efter en DIKUBar. Ellers hyggeligt event. - Eksamensfrebar Drinkz havde ikke leveret. Manglede Ski-Tema :c Der var som altid ikke så mange mennesker. Mange spurgte om fad-øl.
- Kommende Arrangementer
- 1. Nar 40 Pladser udsolgt. Køber og planlægger onsdag.
- Year of the dragon fredagsbar? Der er blevet vist en del interresse for denne her bar. Den bliver dog aflyst :C
- Bestyrelsens Mystery Event? Vi planlægger den 13. Smider ?? PR op nu for at skabe noget gejst.
- Status på sponsorat ansøgninger
- PROSA penge Vi har fået pengene, stadigvæk.
- SCIENCEPuljen Vi har søgt om galla penge.
- Faculty(?) Vi har ikke søgt mad endnu.
- CaféenPuljen Kroll har søgt galla penge. Og nye kopper. Vi fronter nok dette og håber på at få penge. Søgt om palleløfter.
- Revy Samarbejde Kemi har sagt ja til samarbejde. Vi skal stille folk til deres revy torsdag og fredag, 22,. 23. Vi går ind i en periode med mange revyer, så vi køber stort ind til Maj (nok). Det gamle sprutlager kan laves til Revy lager og sådan. Vi skal nok skrive i lokale chatten når der er revy og at folk ikke skal tage øl, Seb, Shun, Blank og Blank er på den 22. Fie, Kröll, Seb og Bella er på den 23.
- Carlsberg aftale Vi har en aftale. Vi ved ikke om der er leverandør service på den, så vi skal lige holde udkig efter rykkere på mailen. Vi fandt en rykker. Vi betaler den nu og Kröll taler med dem.
- RKalenderG-appen! Bastian er her ikke.
- Moms Vi skal betale Monms. 1: Rode skal holde øje med eboks. Man har 3 måneder til at beregne moms inden man skal betale den. Det er ret vigtigt at vi nedskriver spild, da det er penge som vi for gennem moms.s
- Næste møde d. 06.03.2024 - kl. 17.00
0. Indkomne punkter 0. Evt. Man kunne kigge på at købe batterier til soundbokse gennem studiestarten. Vi har sat prisen op på ting i DIKUBar for at dække forskellen mellem købs og salgsmoms. Vi skal betale moms af billetter generelt fx. 1 nars betaling osv. Magnus, Gorm og Shun var til noget der handlede omkring ungdomskultur og de nye studerende. Gorm talte om at RKG måske kunne have en større rolle i studiestarten. Som i en “social forenings” rolle, som den “store” alle hører under os. Det er ikke officielt endnu, men Blank 0. Lukketpunkt : D
Action items
- [ ] Stefan forsætter kontakt med institut vdr. rengøring af DIKUbar - igangværende (de har glemt vi findes)
- [ ] Bastian laver en RKalenderG APP’en - Det går vildt godt!
- [ ] Stefan søger penge fra instituttet til mad ved bestyrelsesmøder
- [ ] Fie skriver på Julefrokost wiki / fikser stregregnskab 2023
- [x] Stefan printer nye priser til øllokalet
- [x] Fie, David og Kröll finder en dato til kassearbejde
- [ ] Rode står for at lave et nyt Facebook-bannerbillede
- [ ] Friis snakker med Gorm om T-shirts
- [ ] Kröll søger om lyd/lys udstyr til DIKUBar.
- [ ] David søger til Science om taske til soundboks.
- [ ] Kroll taler med carlsberg om rykkere og betaling.