Bestyrelsesmøde 2026-06-09 - Referat
Ordstyrer: David
Referent: Sofus
Fremmødte: Sofus, Mark, Konrad, David og Victoria (online)
Afbud: Lasse og Markus
- Formalia
- Valg af ordstyrer
- David
- Valg af referent
- Sofus
- Godkendelse af referat fra sidst
- Det er godkendt og sendt ud.
- Næste møde
- Kl. 12 torsdag den 13. august.
- Siden sidst
- Beslutninger siden sidste møde
- Vi har besluttet at gøre N. møde åbent igen, så vi forhåbentlig kan rekruttere nye medlemmer.
- Vi har besluttet at give 4 Distortion-lørdagsbilletter, som vi fik for at tilmelde os som forening til Caféen?s Studiestartsfestival, til tilfælige aktive RKG-medlemmer, som havde skrevet sig op.
- Evaluering af arrangementer
- Mystery Event d. 29/5
- Vi købte en del mad (inden for vores sædvanlige budget på 700 kr.).
- Der var ikke så mange men rigtig hyggeligt.
- Victoria havde lavet et rigtig godt stykke arbejde med videoerne og legene.
- Det var en virkelig god ide og format, men rigtig gerne nogle videoer og plakater ud på forhånd, og evt. lidt mere information om aftenen, så flere får lyst til at tage med.
- Man skal i så fald starte en del tidligere med planlægningen.
- Mark DNF'ede sit 2. spil academy på C?.
- Kantinen
- Fysik er vendt tilbage med billedere af kvitteringer, der viser de ikke har købt det affald, der var efterladt i Elis-vaskeposen.
- Vi vælger dog stadig at kræve bøden på 500 kr., grundet det er deres ansvar, uanset når det er dem der lejer Kantinen.
- Vi sælger rigtig godt i drikkevarerbuffeten (nogenlunde på niveau med automaterne i den gamle Kantinen, selvom der (desværre) er mange færre mennesker til stede her), men vi har ikke fået overført udbetalingerne fra MobilePay til RKGs bankkonto (som er under SCIENCErådet, efter de dog ved en fejl havde godtaget udbetaligner fra Kantinens MobilePay på Kantinens SCIENCEråds-konto).
- Da vi kun kan få udbetalt til samme CVR-nummer, har vi bestilt et nyt MobilePay-nummer til RKG under SCIENCErådet, men det kan tage noget tid.
- Vi har slet ikke fået udbetalt penge i over en måned, fordi vi har prøvet at rykke konto men uden at lykkes, så vi håber, at de penge bliver udbetalt senere.
- Sponsorat-ansøgninger
- Vi har afholdt møde med Red Bull om (vores) arrangementer i studiestarten.
- Det giver ikke mening at få besøg af dem til vores DIKUBar om mandagen i introugen, men vi får 11 rammer gratis (og hvis vi regner med, der kommer flere end 250, skal vi bare skrive).
- Vi må ikke sælge de dåser, som vi får givet gratis.
- Til førsteårsfesten kommer de dog forbi med Red Bull-bilen og sampler (giver gratis dåser ud).
- De kommer 16:45, så det bør passe med udendørslegene, hvor vi har estimeret ca. 125 personer (selvom vi måske desværre bliver en del færre).
- Vi har møde med Prosa også om studiestarten på tirsdag den 16/6 kl. 13.
- Kommende arrangementer
- DIKUs sommerfest d. 12/6
- Varene er bestilt til pavillonen.
- Planen er bare at sætte udstyr i stik og rykke drikkevare op på lageret torsdag, og så rykke først alt andet fredag efter kl. 12.
- Studentergilde d. 20/6
- Vi bestiller ikke is, så vi ikke skal til at lave en Drinx-bestilling mere, men vi regner med at få fra Caféen? om lørdagen.
- N. Møde d. 21/6
- Vi har kigget på dagsordenen, hvor vi undlader at gentage en masse info fra 0. Møde.
- Oprydningsdag d. 25/6
- Der er blevet hængt plakater op, lavet event og inviteret alle fra RKG.
- Vi vælger ikke at bede nogen fra alle revyerne komme den her gang, da vi også nok skal have flyttet Kantinens lager i kælderen på DIKU, men det kan stadig overvejes fremover.
- RKGården d. 27/6-5/7
- Der bliver holdt møde i morgen blandt dem, der skal bo i campen.
- Vi har betalt pengene for vores Get A Place, men det er stadig ikke helt officielt blevet overført til os.
- Der er blevet købt vores egen kvalitets-pavillon (da Ros ikke havde flere til udlejning).
- Mark ser om vi kan få købt et foldebord og gaffatape.
- 2. Nar d. 10/7-12/7
- Mark og Shun har ikke rigtig lavet noget endnu.
- Det eneste der haster er tilmeldingside, så Mark laver det i aften.
- Senere arrangementer
- Events i blok 1-2
- Vi har lavet en liste med nogenlunde samme events som sidste år, og vi har gennemgået den for at få styr på alle datoerne.
- RKGammel-event d. ??/8
- Vi ville forslå ham torsdag den 13. august efter stormøde.
- Bannerfest d. 4/9
- Vi skal huske at få købt maling, banner og stænger.
- Caféen?s Studiestartsfestival d. 4/9-5/9
- Vi har taget den store drinksbar hele fredag og Jäger-baren hele lørdag.
- Vi introducerer det til N. Møde og prøver og få det så fyldt ud som muligt.
- Førsteårsfest d. 11/9
- Vi skal huske at prøve og åbne så meget op som muligt, så vi har en stor gruppe medansvarlige, som vi også kan hive med til Værgeaften.
- Kantinens Intromiddag d. 17/9
- Vi har valgt at lægge den samme torsdag, som Kantinen plejer.
- Revy-fremvisning d. 18/9
- DIKURevy vil gerne lave en fremvisning af årets revy til de nye, og de vil gerne have, at vi stiller bar til det. Det vil vi gerne.
- Minecraft-server for SCIENCE
- Vi har stadig ikke fået hængt plakater op.
- Vi vil ikke hænge op på Frederikseberg, fordi de fleste af vores plakater fra sidst alligevel bare er revet ned, men vi skriver også ud i deres Facebook-gruppe, som vi endelig er kommet med i.
- Nyt POS-system
- Vi vil stadig gerne prøve MobilePays Mobilt kassesystem, men det virker ikke rigtig på Davids telefon, så vi kigger på det i aften på andre telefoner.
- RKG-tøj og -merch til alle medlemmer
- Vi kigger stadig først på det i sommerferien.
- RKalenderG-appen / RKG-appen
- Vi har skrevet til Bastian, og han siger, han gerne vil hjælpe nok i sommerferien med at få den lavet open source.
- Indkomne punkter
- Evt.
- Vi vil stadig gerne have en infoskærm i Kantinen, ligesom i den gamle Kantinen, som kan vise billeder osv., så det undersøger vi igen.
- Sofus vil gerne låne vores mikrofoner til sin Ros-camp, hvilket vi er okay med under de samme vilkår, som vi besluttede sidst ift. Soundbokse.
- Carlsbergs Månedens øl er Tuborg Sunsæt, som vi bestiller 3 rammer af, hvis vi kan nå at få det med i vores bestilling til på torsdag.
- Lukket punkt
- Arbejdskvarter
Action items
- [x] Fix ruskursusgruppen.dk med links til Facebook, Instagram, wiki, Google Calendar og appen.
- [x] Mark laver temafest-event.
- [ ] Mark og David laver PR for Minecraft-servere.
- [x] Sofus betaler regning for rengøring på FUTur.
- [x] Sofus kigger på revy-regnskaber.
- [x] Sofus bestiller udstyr og drikkevarer til DIKUs sommerfest.
- [x] David skriver til Bastian om RKG-appen.
- [ ] David får folk ind i RKGammel.
- [x] Sofus skriver til Gorm om levering af udstyr på torsdag.
- [x] Sofus skriver til Charlotte vedr. lån af is fra C? til DIKUBar.
- [ ] Mark laver event og NemTilmeld til 2. Nar.
- [ ] David booker hytte til EvalNar.
- [ ] Sofus skriver til BioRevy vedr. vores konkrete aftale og datoen for revyen.
- [ ] Test MobilePay-POS på flere telefoner.
- [ ] David skriver til Jonas i sommerferien om at få infoskærm i Kantinen.
- [ ] Sofus skal printe lånekontrakt til Soundbokse ifm. Ros.
- [x] Sofus/David skriver til Signe vedr. Sunsæt-levering.
- [ ] Sofus skriver i kasserer-gruppen om hjælp til at lave momsregnskab.